Thursday, 7 January 2010

2010



Selamat Tahun baru..Kejap je dah 7 hb..Cepat sungguh masa berlalu tau..Umur pun makin meningkat ni...hihihihi..
Lama gila tak tulis blog..Bosan n malas.Dan sebenarnya
tak tau apa nak tulis lo...
Tapi suka baca blog org,seronok..hihihi
Bermula awal tahun 2010,
aku bercuti di semenanjung.Tahun 2009 g holiday
luar negara sbb awal tahun dah g Hong Kong n Macau..
Lgipun abang buzy hujung tahun.
Balik KK 2 januari 2010,sabtu..
Patutnya flight pkul 2,deelay plak pkul 4..jenuh dok dalam
Mas golden Lounge.Perut sekenyang2nya
makan dalam tu.sampai KK pun kira dah malam..
3hb ahad Hannan n Hakeem daftar sekolah..
g bli buku dan mcam2 la halnya.

(AMIERUL HANNAN BAHARUDDIN)

Hannan ok je g sekolah,sbb dia dah masu darjah 2.

(AMIERUL HAKEEM BAHARUDDIN)

Hakeem mula2 exited nak g sekolah.

Pastu sampai sekolah menangis.

Ayahnya hantar mmg mengada2 sbb manja sngat dengan

ayah.bila aku hantar ok je dia..kira 1st day je nangis.

skrang Hakeem ok dah dalam kelas,cuma dia x mau makan..

Sedapnya dia kata cikgu masak x sedap..smpai skrg dia

g sekolah x nak makan..kena bwa makanan dari rumah..

kat rumah dialah hero.Bila kat sekolah sentimental lah pulak..huhu...

2 comments:

Shida Radzak said...

hehe..kelakar lah si akeem ni..dapat bayangkan betapa diam nyer dia depan org tpi dalam diam2 dialah hero..

S-H-I-M-A said...

hahaha~~`biasalah tu dot....skrg ni ok dah..