Saturday, 3 October 2009

selamat hari raya

Selamat hari raya......maaf zahir dan batin.....ini lah ucapan utama pada bulan syawal ni ha...

Sama-samalah kita bermaaf-maafan.

Teramatlah sibuk time raya ni.

tak de masa pun nak tulis blog.Tapi sempat gak baca blog orang lain.

Saya ni suka baca blog orang..tapi saya nak tulis sendiri,malas.

saya suka sangat berkawan.

dan sebab tu saya buka blog..dapat kenal2 orang.

Tak kira lah umur,pangkat dan lain2..

janji berkawan..

syok ramai kawan.

saya anggap orang semua baik,selagi orang tu tak buat hal lg

dengan saya.heehe..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


(hanie ngan emak tersayang,yang menyibuk kat atas tu sayalah....hehe)


(kami adik beradik)

4 lagi mana ntah~~~~~hehe

1 comment:

Shida Radzak said...

selamat ari raya..yang sorang ado sini tercicir ha,,